روش تمیز کردن توالت
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

توالت یکی از پرکاربردترین صندلی های منزل شماست ، به این معنی که هنگام تمیز کردن نیاز به توجه خاصی دارید. اما برای تمیز کردن آن تاج و تخت چینی پرسلن ، تن و وقت و بار زیادی از گریس آرنج لازم نیست. در اینجا ، راهنمای بدون شکست و بدون میکروب ما را برای انجام کار جستجو کنید.

 

مرتبط: شش پاک کننده سازگار با محیط زیست که دوست داریم

لوازم خود را جمع کنید

 

به ما اعتماد کنید ، شما نمی خواهید جلوی کارهای نیمه سنگین را برای جستجوی سنگ سنگفرش متوقف کنید. در عوض ، تمام ابزارهای خود را در دسترس خود داشته باشید ، شاید در یک سطل دستی سازمان یافته.

 

    ضد عفونی کننده اسپری و دستمال مرطوب مانند دستمال مرطوب کننده ضد عفونی مرکبات مرکبات نسل هفتم (6.99 دلار ، هدف.com)

    دستمال توالت

    دستکش تمیز و تمیز (Melissa Maker ، نویسنده Clean My Space ، طرفدار نوع cuffed است که تضمین رواناب ناخواسته شما را به مچ دست شما لمس نمی کند)

    یک تمیز کننده کاسه توالت ، چه از نظر انتخابی یا چه از طریق فروشگاهی ، که حاوی پراکسید هیدروژن یا سفید کننده اکسیژن است ، مانند پاک کننده کاسه توالت Lysol Power (3.19 دلار ، amazon.com) یا تمیز کننده توالت Greenworks توالت (8.97 دلار ، آمازون). کام)

    برس توالت براق

    سنگ قبر سنگی روی چوب (9.13 دلار ، amazon.com)

 

Sparkle Outside را بزنید

 

Donna Smallin Kuper ، تکنسین معتبر تمیز کردن خانه و نویسنده در Unclutter.com می گوید: هنگام تمیز کردن کالد ، اکثر مردم تمایل دارند روی فضای کاسه تمرکز کنند ، اما هر اینچ سزاوار توجه است. چاشنی ضد عفونی کننده اسپری را بگیرید و به طور کلی کل قسمت بیرونی توالت را از بین ببرید ، از جمله دسترسی به مناطقی مانند پشت پایه و قسمت زیرین صندلی سخت تر است. همچنین دیوارها را در پشت و کنار توالت اسپری کنید. یک میکروبیولوژیست دانشگاه آریزونا دریافت که ذرات حمام می توانند قبل از قرار گرفتن روی سطوح مجاور ، هوا را به هوا پرتاب کنند. این امر باعث می شود کف و دیواره های اطراف توالت نقاط اصلی اسپلاتر میکروسکوپی باشد. بعد از پاشش ، بگذارید پاک کننده حداقل پنج دقیقه بماند. ساز می گوید: "بنابراین بسیاری از افراد اسپری می کنند و بلافاصله آنها را پاک می کنند ، اما شما باید به تمیز کننده ها وقت دهید تا کار خود را انجام دهند." در حالی که منتظر هستید ، به قسمت داخلی توالت بروید.

تمیز کردن کاسه

 

لسلی ریچرت ، مربی نظافت سبز و نویسنده کتاب "Joy of Green Cleaning" می گوید: "بسیاری از پاک کننده های توالت فوق العاده بسیار سخت هستند زیرا وقتی آنها را درون یک کاسه توالت پر از آب قرار دهید ، رقیق می شوند." او توصیه می کند قبل از استفاده از محلول تمیز کردن ، آب را از توالت تخلیه کنید. او می افزاید: "اگر آب را از توالت خارج کنید ، می توانید از همان پاک کننده ملایم تر با همان نتایج تمیز و پاک استفاده کنید." به علاوه ، با کار کمتر تمیز تر می شوید. این آسان تر از آن است که به نظر می رسد: به سادگی شیر آب را در قسمت پایه توالت خاموش کنید ، یک بار آبکش کنید ، و خوب هستید که بروید.

 

Reichert دسته های بزرگ تمیز کننده کاسه توالت را با استفاده از یک لیوان نمک سفره ، یک جوش شیرین و یک فنجان سفید کننده اکسیژن مخلوط می کند - ما OxiClean را دوست داریم ($ 12.98 ، amazon.com). وقتی وقت آن رسیده است که حمام را مرتب کنید ، ظرف خود را می چسباند و کاسه توالت را به صورت آزادانه پاشیده می کند. او می گوید: "جوش شیرین باعث ایجاد هرگونه ترکیب مسکونی می شود ، نمک یک ماده ساینده طبیعی برای شستشو است و سفید کننده اکسیژن آن را پاک و ضد عفونی می کند." Smallin Kuper ترجیح می دهد برای نتایج مشابه ضد آب و درخشش ، یک فنجان جوش شیرین و یک فنجان سرکه سفید مقطر را مستقیماً درون ظرف توالت بریزید. اگر ترجیح می دهید یک راه حل خریداری شده در فروشگاه باشد ، به جای برندهای کلر ، که می تواند تحریک کننده ریه باشد ، به دنبال مارک هایی باشید که به پراکسید هیدروژن یا سفید کننده اکسیژن تکیه کنند. اما اگر ترجیح می دهید با سفید کننده کلر چسبیده باشید ، حتماً یک پنجره را باز کنید و هنگام استفاده از دستکش استفاده کنید.

 

هر چه تمیز کننده کاسه توالت را ترجیح می دهید ، سخاوتمندانه استفاده کنید و به یاد داشته باشید مقداری را زیر لبه کاسه قرار دهید. سپس ، در حالی که شما پنج تا ده دقیقه منتظر هستید تا این گلدان ها به طور کامل کار کنند ، توجه خود را به قسمت بیرونی توالت برگردانید.

 

مرتبط: نحوه تمیز کردن خانه خود برای جلوگیری از آنفولانزا

پاکش کن

 

ساز می گوید: "من معمولاً طرفدار محصولات یکبار مصرف نیستم اما پاک کردن توالت تنها کاری است که حوله های کاغذی با دوام در آن ایده آل است." و گرچه ممکن است وسوسه شوید از پارچه مرطوب استفاده کنید ، وقتی اسپری ضدعفونی کننده است ، آب لازم نیست. با استفاده از یک حوله کاغذی ، مواد ضد عفونی کننده را از قسمت بیرونی توالت پاک کنید و از بالا به پایین کار کنید. آن حوله های کاغذی را مستقیماً درون سطل زباله پرتاب کنید تا اجازه دهید آنها را در همان نزدیکی جمع کنید.

پاک کردن لکه ها

 

برای آنکه لکه های توالت فرنگی دشوار است ، یک برس توالت سفت و سخت بگیرید تا قسمت داخلی کاسه و زیر لبه آنرا پاک کنید. اگر متوجه حلقه زنگ زنگ در داخل کاسه شوید ، مقصر احتمالاً مواد معدنی در سیستم آب شما است. متخصصان تمیز کردن موافق هستند که راه مطمئن برای حمله به چنین لک ها با سنگ سنگفرش است. سنگی را روی چوب انتخاب کنید ، بنابراین لازم نیست دستان شما به کاسه توالت نزدیک شوند. چند ضربه تند وشدید زدن با سنگ سنگفرش باید این ترفند را انجام دهد. نگران نباشید ، زیرا توده سنگی نرمتر است ، سطح چینی را خراشیده نمی کند. آب توالت را دوباره روشن کنید ، سپس بشویید تا کاسه را بشویید.

سرویس بهداشتی مهم است

 

به عنوان آخرین مرحله ، وسایل خود را تمیز کنید. برس توالت مرطوب را زیر پوشش صندلی قرار داده و محلول سفید کننده یا تمیز کننده را از انتهای کار خود ، درون کاسه توالت بریزید. بگذارید یک دقیقه بنشیند ، سپس با یک پارچ آب بشویید. قوطی قلم مو را با پر کردن آن با آب گرم و صابون تمیز کنید. شما می توانید آن را درست در توالت ریخته باشید. ساز اظهار داشت که در صورت تمایل قلم مو مرطوب را در قوطی بچسباند و با آن انجام شود. درعوض ، شما می خواهید قبل از کنار گذاشتن برس ، به طور کامل هوا را بیرون بکشید ، تا اطمینان حاصل کنید که رشد باکتری ها را تشویق نمی کنید.

 

پس از تمیز کردن توالت ، احتمالاً می خواهید دستکش خود را فوراً پوست کنید. اما قبل از انجام این کار ، سر خود را به سمت سینک بگیرید و به دستکشهای دستکش خود شستشو خوبی با صابون و آب گرم بدهید. ساز می گوید: "این بهترین روش برای اطمینان از اینکه دست هایتان را کثیف نمی کنید و هر اینچ دستکش را تمیز می کنید ، می باشد." قبل از کنار گذاشتن آنها ، و استفاده بعدی آنها را آویزان کرده یا کاملاً خشک کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: